Bookcreator som evalueringsredskab i matematik

Bookcreator som evalueringsredskab i matematik

Bookcreator brugt til evaluering af emnet “Koordinatsystemet” i 4. klasse.

Eksempel

Forfatter: Stine Havstrup

materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/87677676

About author

You might also like

Matematik 0 Comments

Brøk, procent og decimaltal

Dette forløb er udviklet i Lærernetværket, og drejer sig om matematikemnet: Brøk, procent og decimaltal. Forløbet er lavet til en 6.klasse .  Forfatter: Lene Nielsen materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/84843725

Algebraisk løsning af ligninger

Oplæg til algebraisk løsningsmetode udfra ligevægtsprincippet(interaktivt). Løsningsforslag laves i rutediagrammet LucidChart på Google Drev. Forløbet blev afprøvet i praksis i 7.kl i 4 dobbeltlektioner. Forfatter: Bodil Bagger materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/85316832

Matematik 0 Comments

Dynamisk perspektivkasse – en konstruktion

Arbejdet med dynamisk perspektivkasse – en konstruktion sætter fokus på rumopfattelse og horisontlinjens betydning for perspektivet. Brug af normal-, frø- og fugleperspektiv sætter fokus på billedkompositionens psykologiske afkodninger. Eleverne skal

1. - 2. klasse 0 Comments

Bondegårdens dyreunger

Læringsforløb til indskolingen/specialklasser. Et forløb der tager udgangspunkt i bogen: Dyreunger på gården af Göran Bergengren og Ingvar Björk. Et læringsforløb hvor IT læringsressourcer er indtænkt i aktiviteter.   Forfattere:Minna

Blogskrivning – demokratisk dannelse for 4. klasse

Materialet er et format, der er udviklet til lærernetværket. Det omhandler introduktion til blogskrivning.   Forfattere: Malene Saltoft Pedersen materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/87554212  

Matematik 0 Comments

Drømmeværelse

Drømmeværelset – et projektemne i 5. klasse. Et undervisningsforløb der gør brug af bl.a. Geogebra, Mindmeister, regneark og skoleblog. Udviklet til Lærernetværket.   Forfatter: Randi Andersen materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/86079987

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply