Bookcreator som evalueringsredskab i matematik

Bookcreator som evalueringsredskab i matematik

Bookcreator brugt til evaluering af emnet “Koordinatsystemet” i 4. klasse.

Eksempel

Forfatter: Stine Havstrup

materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/87677676

About author

You might also like

Formater 0 Comments

Drømmeværelse

Drømmeværelset – et projektemne i 5. klasse. Et undervisningsforløb der gør brug af bl.a. Geogebra, Mindmeister, regneark og skoleblog. Udviklet til Lærernetværket.   Forfatter: Randi Andersen materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/86079987

Undervisningsforløb 0 Comments

Elevernes erindringer samlet i en e-bog

Forløbet henvender sig primært til mellemtrin og udskoling. Eleverne læser og skriver erindringer. Elevernes erindringer samles i en fælles e-bog og understøttes med egne videooptagelser.   Forfatter: Stine Eliasson materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/86110597

Fortolkning 0 Comments

Billedbøger – multimodal læsning i 4. klasse

Læsning af billedbøger i 4. klasse er afprøvet i forbindelse med Lærernetværket og en tanke om at udvikle elevernes blik for multimodal læsning. Vi har læst billedbogen “Annas Himmel” af

Læringsobjekt 0 Comments

Blogskrivning – demokratisk dannelse for 4. klasse

Materialet er et format, der er udviklet til lærernetværket. Det omhandler introduktion til blogskrivning.   Forfattere: Malene Saltoft Pedersen materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/87554212  

Digital læseindsats

Materialet er et format udviklet til Lærernetværket it i folkeskolens fag, dansk. Målene med forløbet er, at eleverne øger deres motivation for at læse samt øger deres læsehastighed, sprogforståelse og

Matematik 0 Comments

Dynamisk perspektivkasse – en konstruktion

Arbejdet med dynamisk perspektivkasse – en konstruktion sætter fokus på rumopfattelse og horisontlinjens betydning for perspektivet. Brug af normal-, frø- og fugleperspektiv sætter fokus på billedkompositionens psykologiske afkodninger. Eleverne skal

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply