Drømmeværelse

Drømmeværelse

Drømmeværelset – et projektemne i 5. klasse. Et undervisningsforløb der gør brug af bl.a. Geogebra, Mindmeister, regneark og skoleblog. Udviklet til Lærernetværket.

 

Forfatter: Randi Andersen

materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/86079987

About author

You might also like

Bondegårdens dyreunger

Læringsforløb til indskolingen/specialklasser. Et forløb der tager udgangspunkt i bogen: Dyreunger på gården af Göran Bergengren og Ingvar Björk. Et læringsforløb hvor IT læringsressourcer er indtænkt i aktiviteter.   Forfattere:Minna

Word-dokument 0 Comments

Dynamisk perspektivkasse – en konstruktion

Arbejdet med dynamisk perspektivkasse – en konstruktion sætter fokus på rumopfattelse og horisontlinjens betydning for perspektivet. Brug af normal-, frø- og fugleperspektiv sætter fokus på billedkompositionens psykologiske afkodninger. Eleverne skal

Fremstilling 0 Comments

Elevernes erindringer samlet i en e-bog

Forløbet henvender sig primært til mellemtrin og udskoling. Eleverne læser og skriver erindringer. Elevernes erindringer samles i en fælles e-bog og understøttes med egne videooptagelser.   Forfatter: Stine Eliasson materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/86110597

Bogen om mig selv – et praksisforløb

Materialet er udviklet I forbindelse med arbejde i lærernetværket for IT I fagene. Der er tale om et forløb, hvor en gruppe elever på en specialskole arbejder med emnet “bogen

Formater 0 Comments

Blogskrivning – demokratisk dannelse for 4. klasse

Materialet er et format, der er udviklet til lærernetværket. Det omhandler introduktion til blogskrivning.   Forfattere: Malene Saltoft Pedersen materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/87554212  

Læringsobjekt 0 Comments

Billedbøger – multimodal læsning i 4. klasse

Læsning af billedbøger i 4. klasse er afprøvet i forbindelse med Lærernetværket og en tanke om at udvikle elevernes blik for multimodal læsning. Vi har læst billedbogen “Annas Himmel” af

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply