Elevernes erindringer samlet i en e-bog

Elevernes erindringer samlet i en e-bog

Forløbet henvender sig primært til mellemtrin og udskoling. Eleverne læser og skriver erindringer. Elevernes erindringer samles i en fælles e-bog og understøttes med egne videooptagelser.

 

Forfatter: Stine Eliasson

materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/86110597

About author

You might also like

Digital læseindsats

Materialet er et format udviklet til Lærernetværket it i folkeskolens fag, dansk. Målene med forløbet er, at eleverne øger deres motivation for at læse samt øger deres læsehastighed, sprogforståelse og

Bogen om mig selv – et praksisforløb

Materialet er udviklet I forbindelse med arbejde i lærernetværket for IT I fagene. Der er tale om et forløb, hvor en gruppe elever på en specialskole arbejder med emnet “bogen

Matematik 0 Comments

Bookcreator som evalueringsredskab i matematik

Bookcreator brugt til evaluering af emnet “Koordinatsystemet” i 4. klasse. Eksempel Forfatter: Stine Havstrup materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/87677676

7. - 9. klasse 0 Comments

Algebraisk løsning af ligninger

Oplæg til algebraisk løsningsmetode udfra ligevægtsprincippet(interaktivt). Løsningsforslag laves i rutediagrammet LucidChart på Google Drev. Forløbet blev afprøvet i praksis i 7.kl i 4 dobbeltlektioner. Forfatter: Bodil Bagger materialeplatform.emu.dk/materialer/bogkort/85316832

Dynamisk krydsperspektiv – målfast tegning i Geogebra

Materialet er et format, der er udviklet til Lærernetværket. Arbejdet med Dynamisk krydsperspektiv – målfast tegning bygger videre på Dynamisk perspektivkasse – en konstruktion og sætter fokus på præcision og

Dynamisk perspektivkasse – en konstruktion

Arbejdet med dynamisk perspektivkasse – en konstruktion sætter fokus på rumopfattelse og horisontlinjens betydning for perspektivet. Brug af normal-, frø- og fugleperspektiv sætter fokus på billedkompositionens psykologiske afkodninger. Eleverne skal

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply